Penis

brevkassespørgsmål

Penis

brevkassespørgsmål af
Hejsa
17 år
Oprettet 5 år 7 måneder siden

Hejsa var en fast kæreste og vi har dyrket sex længe og meget, men her for nogen dage siden lå vi hvor jeg kørte penis op og nede af hende hvor jegstødte på hendes kønsgår engang imellem. Men nu har jeg fået sådan noget rødt noget på min penis der klør lidt Der er os tørt. Det ligner der falder dødt hus af nærmest men det gør ikke ondt. Har læst det bare kan værre irritation som er årsagen men ville lige lave et spørgsmål for en sikkerhed skyld.

Svar:

Hej Hejsa

Jeg tænker at det du har læst dig til passer meget godt. Penis-hovedet har meget tynd og sart hud. Så når man gnider penis-hovedet op af noget andet, kan man let opleve lidt irritation bagefter. Og det du beskriver med tør, og lidt dødt hud, stemmer ret godt overens.

Vent et par dage, og se om det ikke går over af sig selv. Hvis det stadig er der om et par dage, eller hvis det begynder at gøre ondt, eller blive mere rødt, kan du overveje lige at få det tjekket ved din læge. Men, jeg tænker du kan være ret rolig.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål