Penge

brevkassespørgsmål

Penge

brevkassespørgsmål af
Mumi
17 år
Oprettet 5 år 6 måneder siden

Hej Hvis mit (visadan)kort er spærret, kan jeg så stadig få min løn?

Svar:

Hej Mumi

Du har nok allerede fået din løn, og derfor også fundet ud af at de to ting ikke hænger sammen.

Du har fortsat din konto, hvor pengene sættes ind på. Det er kun kortet, du ikke kan bruge til at betale med i øjeblikket.

Hvis du kontakter din bank, kan de fortælle dig, hvorfor kortet er spærret, og hvad du skal gøre for at få det genåbnet, eller eventuelt få et nyt.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål