Ost?

brevkassespørgsmål

Ost?

brevkassespørgsmål af
Henrik
11 år
Oprettet 5 år 1 uge siden

Hej brevkasse! Jeg har lie begyndt at onanere og det er rigtigt hyggeligt. Men nu har jeg det der hedder ""nakke ost" og jeg kan ikke få det væk. Hvad skal jeg gøre???  det smager godt for at være ærlig.  Mine venner har ikke nakke ost. hjællp

Svar:

Hej Henrik

Hvor er det dejligt at høre, at du er begyndt at onanere, og synes det er hyggeligt.

Det bedste du kan gøre for at får nakkeosten til at forsvinde, det er at skylle kønsdelene ca. en gang om dagen i lunket vand uden at bruge sæbe. Sæbe kan være rigtig hård ved vores hud og kan faktisk være, at der opstår endnu mere nakkeost, så der er det vigtigt, at du vasker uden at bruge sæbe. Hvis du ikke rigtig synes du kan vaske det ordentlig væk, så kan du bruge en intimssæbe, som er en særlig mild sæbe lavet specielt til at vaske kønsdele. Intimsæbe kan købes på apoteket, og vælger du at bruge det, så undgå intimsæbe med parfume i, da det også kan virke irriterende på kønsdelene.

Det er helt normalt, at drenge oplever at få nakkeost, men hvis det bliver værre, så er det måske en god ide at vende forbi din læge, så lægen kan tage et kig på det. Nogen synes det er lidt mærkeligt, at lægen skal se på ens kønsdele, men husk på at lægen har prøvet den slags masser af gange før og har tavshedspligt.

Jeg håber du kan bruge mit svar, og det kan hjælpe dig til at få nakkeosten væk.

De bedste hilsner

Maren

Marens billede
Maren fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål