Orgasme

brevkassespørgsmål

Orgasme

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej! Hvordan ved man at man har fået orgasme???

Svar:

Hej med dig

En orgasme kan føles meget forskelligt fra person til person. Ja, det kan faktisk også føles forskelligt fra gang til gang. Derfor kan det også være svært at beskrive meget præcist.

Mange oplever at de får en varm og kildende fornemmelse i kroppen. Nogle gange kan følelsen måske bare sidde mest i maven, og nede omkring klitoris og skeden. Andre gange kan orgasmen mærkes rundt i hele kroppen, og man kan næsten føle sig helt svimmel.

Som sagt er det svært at sige helt præcist, men håber alligevel du kunne bruges svaret :)

Gode hilsner
Elisa

Elisas billede
Elisa fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål