Opdaget i at få finger
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Daws. Mig og min kæreste og hans familie var i Lalandia for en lille uge siden. Første nat lå vi og pillede vi ved hinanden, men efter et lille kvarter faldt jeg i søvn. Anden nat begynde vi at snave og han førte han sin hånd ned i mine trusser. Men lige i det han begynde at pille kom hans mor ind med noget af hans badetøj. Han lagde sig helt op af mig da hans mor gik ud. Han sagde hvor meget han elskede mig og hvor dejlig det var at få lov til at pille ved mig. Jeg blev selvfølgelige glad og enden jeg sagde noget fik jeg min ogasme. Næste morgen kom vi ud i køkkenet og hans mor sad og grinet af os. Vi skulle i vandland op i løbet af formiddagen. Ham og mig gik over i spabadet. Vi begyndet at pille ved hinanden lige pluslige spørg han om vi skulle gå ud på toilet og får det overstået, men jeg tog trusserne af og satte mig på ham. Og så kan i godt selv regne ud hva der så skete. Han fortæller så da vi var kommet hjem at hans mor spurgte om det var godt Hvad skal jeg gøre

Svar:
Hej du
Skønt at du har en dejlig kæreste, som du er rigtig glad for. Det er også dejligt, at I har haft en rigtig dejlig seksuel oplevelse sammen. Men jeg kan godt forstå, du synes det er akavet at din kærestes mor, godt ved at I har været sammen.
Der er jo ikke så meget at gøre ved at hun ved det. Sket er sket.
Jeg tænker ikke du behøver sige noget til hende om det overhovedet. Med mindre du har lyst til det. Som jeg forstår dig, så har hun heller ikke snakket med dig om det, men med din kæreste? Hvis nu hun siger noget til dig, om det, vil det være helt i orden at sige, at du ikke har lyst til at snakke om det, fordi det er privat.
Igen...jeg kan godt forstå, du synes det er akavet. Men i virkeligheden har du nok "bare" været så uheldig at opdage, at de fleste forældre ved mere end man tror som teenager. De har nemlig selv været teenagere, og været det hele igennem. Så de ved godt hvad der sker, når man er alene.
Som sagt tænker jeg ikke der er så meget du kan gøre. Jeg er sikker på det bliver mindre akavet med tiden, og hvis hun bliver ved med at grine ag jer, eller direkte siger noget, synes jeg du skal bede hende om at lade være.
Mange hilsner Julie