Ondt I mine testikler
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej
jeg er en 13 årig dreng med smerter i min ene testikel efter en stor udløsning det gør ondt   nederst i min højre testikel jeg har ledt efter svar på Google men finder ikke et odenligt svar jeg er bekymret over om det har noget at gøre med jeg blev opereret for 2 år siden inden jeg gik i puberteten operationen gik ud på at mine testikler snurede sig rundt om sig selv og nu er jeg bange for der er sket noget med min ene testikel hjælp

Svar:
Hej Anonym
Vores lægebrevkasse holder desværre ferie lukket frem til mandag d. 10. august og vi kan derfor ikke tilbyde dig et svar fra vores læger, om sundhed og sygdom.
Det du spørger om kræver et svar fra en læge og derfor vil vi råde dig til at tage kontakt til din egen læge, alternativt lægevikar eller vagtlægen, hvis din egen læge også holder ferie, så du kan få et brugbart svar her og nu, i stedet for at skulle vente til vores lægebrevkasse åbner igen.
Vi ved godt at du med høj sandsynlighed ønskede et helt anonymt svar, siden du bruger vores brevkasse, men håber alligevel du vil følge vores råd om at søge hjælp, så du kan få et hurtigt svar.
Mange hilsner Cyberhus-Teamet