Onani skyld i vækst?

brevkassespørgsmål

Onani skyld i vækst?

brevkassespørgsmål af
Magnus
14 år
Oprettet 3 år 7 måneder siden

Kan ens penis stoppe med at vokse ved onani?

Eller gå langsommere ved at vokse grundet onani? flere i skolen som ikke er typerne som onanere har større, men har det noget at gøre med at jeg onanere?

Svar:

Hey Magnus

Jeg kan svare dig meget enkelt og præcist. Nej. Onani og vækst har intet med hinanden at gøre.

Onani er helt naturligt og ganske uskadeligt, så hvis du kan lide at onanere, så skal du bare blive ved med det.

Langt de fleste mennekser onanerer. Nu siger du godt nok at der er nogle typer i skolen, som ikke onanerer. Jeg tror nærmere det måske er nogen der ikke snakker om at de onanerer, for det er som sagt meget almindeligt. Langt de fleste mennesker onanerer fra de kommer i puberteten, og lige til de bliver meget gamle. Mange tænker det som en helt privat ting, så det er måske ikke noget de taler så meget om, men derfor tænker jeg de med stor sandsynlighed onanerer alligevel.

Men vigtigst af alt. Det har ingen betydning for udviklingen af din penis.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål