Onani og porno

brevkassespørgsmål

Onani og porno

brevkassespørgsmål af
Onani elsker
13 år

Hej jeg er en dreng på 13 og spiller pik hverdag og porno men mit spøgsmål er om i har noget porno i kan anbefale for synes at det godt kan være lidt kedeligt og om jeg er den eneste der godt kan lide gruppe onani

Svar:

Hej onani elsker

Dejligt, at du nyder onani. Det har du helt sikkert til fælles med de fleste mennesker.

Der er også rigtig mange der nyder at se porno iemsn, og det er også helt okay. Husk at porno ikke er virkeligt. Det er skuespil, så det man ser i porno, er ikke nødvendigvis det samme som at have sex i virkeligheden.

Du spørger om gode pornosider. Jeg kan ikke give dig gode anbefalinger direkte her på siden. Mange brn følger med, og derfor vil vi ikke have links direkte til pornosider. Der må du igang med google, eller spørger venner.

Til sidst spørger du, om du er den eneste der kan lide gruppeonani. Det er du helt sikkert ikke. Jeg tænker ikke at gruppeonani er for alle, men der er helt sikkert en del der prøver det af. Der er faktisk en del tråde i Cyberhus´debat der handler om gruppeonani, så der kan du helt sikkert finde andre der kan lide det.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål