Onani med ven

brevkassespørgsmål

Onani med ven

brevkassespørgsmål af
Mikkel
15 år
Oprettet 5 år 2 uger siden

Hej jeg hedder Mikkel og er 15 år gammel. Jeg ville spørge om det er normalt at onsnere med sine venner, eller er der mange der gør det? Og hvis man gør, giver man så også blowjov. Andet spørgesmål er, når man giver blow job, smager det så ikke at tis? VH Mikkel

Svar:

Hej Mikkel

Tak for dit brev. Jeg tror mange unge sidder inde med nogle af de samme spørgsmål som dig, så derfor er det rigtig godt, at du skriver i brevkassen, så der er flere der kan blive klogere på emnet.

Der er rigtig mange drenge, der onanere sammen med sine venner, så det er helt normalt. Der kan faktisk være mange fordele ved det, fordi man kan få gode ideer fra hinanden eksempelvis til, hvordan man kan onanere på forskellige måder.

Der findes ikke nogen regler for, hvordan man onanere sammen med sine venner, og derfor kan det måske være en fin idé at snakke med sine venner om, hvordan det skal foregå. Man behøver ikke at give nogen et blowjob, når man onanere med sine venner, det er helt op til en selv. Onani handler om, at man tilfredsstiller sig selv seksuelt, så man skal gøre det på den måde, man synes det er rart, og derfor kan man sagtens bare sidde i rum med sine venner, når man gør det. Hvis du er nysgerrig på, at give et blowjob til en af dine venner, så kan du prøve at spørge ind til om de også har overvejet det. Det betyder ikke, at man er bøsse, og det kan være en gode måde at blive klogere på, hvad man godt kan lide.

Når man giver et blowjob, så kan det godt smage lidt skarpt måske af tis eller noget andet. Det handler det om, at man er god til at vaske sin pik, så der ikke komme nogle dårlig lugte eller smage fra den. På den måde bliver det også rarer for personen, der giver et blowjob.

Jeg håber du har fået svar på dine spørgsmål, og ellers er du altid velkommen til at skrive igen eller besøg vores en-til-en chat.

De bedste hilsner

Maren

Marens billede
Maren fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål