Onani i naturen

brevkassespørgsmål

Onani i naturen

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Eftersom jeg har haft en lyst i et stykke tid om at onanere udenfor har jeg tænkt på hvor ulovligt er. Så jeg vil lige høre hvad straffen er hvis man bliver opdaget. Jeg vil lige sige at jeg har tænkt mig at gøre det et sted hvor der ikke kommer andre, men alligevel... På forhånd tak

Svar:

Hejsa :)

Ja hvor ulovligt er det egentlig at onanere i det fri... Der er ikke en som sådan lov om det specifikt, men der er en lov omkring blufærdighedskrænkelse, men for at man kan blive dømt i den retning skal man krænke/forage andre, så hvis du ikke sætter dig midt på bænken i parken, men er lidt forsigtig og udvælger et diskret sted skulle der ikke ske noget ved at du står og hygger lidt alene i busken :)

Jeg tænker at de fleste vil gå hurtigt videre med et smil på læben hvis du skulle være uheldig og blive opdaget et sted i naturen - jeg tænker ikke at folk vil gøre et stort nummer ud af noget så uskyldigt.

Men hvis du bliver opdaget kan det være blufærdighedskrænkelse, som betyder at du overskrider andres grænser for hvad der er rart at se på. Så for andres og din egen skyld, skal du sikre dig, at ingen ser dig.

God fornøjelse i det fri...

Mange hilsner

/Trine

Trines billede
Trine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål