Onani

brevkassespørgsmål

Onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 5 år 8 måneder siden

Hej, jeg er en pige på 12 år og elsker at onanere da jeg syntes det er dejligt! Men jeg tør kun gøre det der kaldes at rører med klitorise, jeg er ved at være lidt træt af den metode og vil prøve noget nyt, men jeg tør ikke stikke en finger/ andet op i mig da jeg har prøvet og det gør ondt! Har i ikke en ny metode så jeg ikke bliver træt af det samme? Kærlig hilsen pige på 12

Svar:

Hej med dig

Hvor er det bare fint at du er nysgerrig på din krop, og er ved at undersøge hvad der føles rart.

Du spørger om vi har nogle gode bud på hvordan man kan onanere, hvor man ikke kun rører ved klitoris eller bruger en finger, og her må jeg nok desværre skuffe dig. Den mest udbredte måde at onanere på, er netop ved at røre ved klitoris, men der også nogen som finde stor nydelse i at stikke en finger op. Du skriver at du synes det gør ondt, og det er ikke unormalt når man ikke er så gammel, både pga. jomfruhinden som gør det hele lidt mere trangt, og pga en strammere bækkebund. Derfor tænker jeg ikke at jeg vil råde dig til at prøve alligevel - det skal jo netop ikke gøre ondt, men være rart når man onanerer. Der er også nogen som synes det er dejligt at stikke en finger op i numsen, men du skal sørge for at dine negle er klippede og rene, for ellers kan du komme til at lave rifter, og det er ikke særlig sjovt.

Udover stederne i underlivet (klitoris, skede, numsehul) så findes der en række steder på kroppen som også kan give nydelse hvis man rører ved dem. De kaldes for erogene zoner. Det kan f.eks. være omkring brysterne, på indersiden af lårene, kinderne, munden, maven og mange flere. Det er de steder hvor det kilder en smule når man rører ved det. For nogen er de erogene zoner meget følsomme og for andre ikke. Det må du prøve dig frem med.

Jeg håber du kan bruge mit svar. Hvis du er mere nysgerrig på onani, så kan du læse mere her.

Venlig hilsen

Signe