Onani

brevkassespørgsmål

Onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 5 år 3 måneder siden

Hej

Når jeg ornanerere gør jeg det oftest i badet for at undgå svineriet så er mit spørgsmål om det er normalt eller om det er at gøre det i sengen eller andre steder?

Svar:

Hey Anonym

At onanere i badet er da en glimrende idé. Det gør det i hvert fald nemmere at undgå sæd steder hvor man ikke lige har lyst til at det skal ende.

Nogle onanerer i badet, nogle i sengen, nogle på toilettet, nogle i sofaen, andre gør det foran computeren, og så er der et par 100 andre steder jeg ikke har nævnt endnu. Jeg ved ikke om det ene sted er mere normalt end det andet. Så længe du er glad for at gøre det i badet, og det fungerer for dig, skal du da bare fortsætte med det.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål