onanere

brevkassespørgsmål

onanere

brevkassespørgsmål af
m
12 år
Oprettet 1 år 2 uger siden

jeg har onanere i små 2 uger og nu er der kommet et brandsår og nu er jeg bange hvad skal jeg gør ples hjælp mig

Svar:

Kære m

I forbindelse med onani, vil der opstå friktion mellem hånd og penis. Ud fra din korte beskrivelse, forestiller jeg mig, at det der er opstået mere friktion end hvad huden på penis er vant til, hvilket kan resultere i sårdannelse. Sårdannelse i sig selv er ikke farligt. Jeg anbefaler, at du holder en pause med onani, indtil såret er helet og forsvundet.

Det er endvidere vigtigt at holde såret rent, hvor vask af penis med f.eks. klorhexidin sæbe kan være en god idé. Det er vigtigt at være opmærksom på, om der går infektion i huden. Infektionstegn er tiltagende smerte, rødme, hævelse og feber - såfremt du oplever det bør du kontakte en læge.

Mvh. Hjalte, læge

hjaltes billede
Hjalte fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål