Onanere

brevkassespørgsmål

Onanere

brevkassespørgsmål af
Joe
13 år
Oprettet 4 år 1 dag siden

Hej jeg er en dreng på 13 år og jeg tænkte bare om det er sundt at onanere. Nu har jeg gjort det mange gange ? så jeg ville bare vide om det er sundt at gøre det så meget.

Svar:

Hey Joe

Der er mange skrøner og historier om onani, så man kan sagtens blive i tvivl.

Men du kan være helt rolig. Onani er fuldstændig normalt, og en rigtig sund måde at til at lære sin krop at kende.

Så hvis du synes det er rart skal du bare onanere så meget du har lyst til.

Mange hilsner

Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål