Navle

brevkassespørgsmål

Navle

brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Oprettet 2 år 7 måneder siden

Hvorfor lugter navlen så meget og hvordan får man det til at stoppe??????

Svar:

Hej, og mange tak for dit gode spørgsmål :-)

Som regel lugter det fra navlen, fordi der er tale om svamp. Det er meget forekommende blandt befolkningen, og ikke noget man skal være bekymret for.

En god måde at få det væk på er, at bruge shampoo med skrub omkring navle-regionen under bad, og herefter bruge fugtighedscreme. Såfremt det ikke hjælper på problemet, bør du kontakte egen læge.

Mvh

Khaled, Læge

Khaleds billede
Khaled fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål