Nøgen foran modsatte køn er det mærkeligt?

brevkassespørgsmål

Nøgen foran modsatte køn er det mærkeligt?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 5 år 8 måneder siden

Hej jeg er en dreng, ville det være mærkeligt hvis en pige så mig nøgen, ligemeget om det er et uheld eller med vilje? Ps. er 14 år

Svar:

Hej med dig.

Jeg er ikke helt sikker på, om du mener hvorvidt det vil være mærkeligt i en konkret situation? Hvis det skete som et uheld, så afhængig af hvem det er og hvad situationen var, så kan det måske godt være lidt mærkeligt eller akavet. Det kan også godt være, at det vil være helt okay. Men man kan godt synes, at det er grænseoverskridende at se nogen nøgen, hvis man ikke er klar på det, og så kan det blive decideret ubehageligt.

Hvis det i forbindelse med, at du er sammen med en pige, hvor I laver noget seksuelt sammen, og det altså er med vilje at du er nøgen, så er det igen helt afhængig af, hvem det er og hvordan jeres forhold er til hinanden. Det kan godt føles lidt mærkelig første gang man er nøgen sammen, men hvis man er tryg med hinanden og stoler på hinanden, så vænner man sig hurtigt til det.

Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål, og ellers er du meget velkommen til at skrive til os igen.

Mange hilsner Pernille

PernilleBs billede
Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål