mobil

brevkassespørgsmål

mobil

brevkassespørgsmål af
Simon
11 år
Oprettet 2 år 1 dag siden

må lærne tag mobilen når skolen starter det er meget irreternde at de tager hvors ejdom.

Svar:

Hej Simon

Jeg kan godt forstå at d synes det er ret irriterende at lærerne tager din telefon. Det er rart selv at kunne bestemme.

Svaret på dit spørgsmål er ret enkelt.  Ja, det må de gerne.

De må ikke beholde telefonerne, men de må gerne tage dem om morgenen, og så give dem tilbage når skolen er forbi, og du har fri.

Skolen har nemlig ret til at lave regler der skal sikre at de kan give dig og de andre elever den bedste undervisning. Og hvis lærerne mener at de bedst kan undervise hvis eleverne ikke har deres mobil, så må de gerne lave sådan en regel.

Så ganske kort og enkelt...ja, de må gerne tage din mobil.

Mange hilsner Tanja

Tanjas billede
Tanja fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål