Inden du selv stiller et spørgsmål

Tandlægebrevkassen svarer kun på udvalgte spørgsmål

OBS: Tandlægebrevkassen modtager så mange spørgsmål, at vi ikke kan give alle svar. Du kan derfor ikke være sikker på at få svar, hvis du stiller et spørgsmål til tandlægen.

For at så mange som muligt alligevel kan få hjælp, har vi fundet frem til de spørgsmål vi oftest modtager omkring tænder, og samlet dem i en oversigt, som du kan finde her

Mit ar er rødt og ømt

brevkassespørgsmål

Mit ar er rødt og ømt

brevkassespørgsmål af
Zindy
23 år
Oprettet 4 år 9 måneder siden

Hejsa

mit Ar er rødt og ømt eftre jeg har får min p stiv efter de har åbe op to gang får at de kun ikke finde det  første gang  Og  anden gang lykkes det  nu er det blive rødt det hvor en af citron sidder  og defter ømt og gøre  ondt når jeg strækker armen  Hvad skal jeg gøre og fik den væk her den 13 juni

hilse Zindy

Svar:

Hej,

Det lyder ikke særligt rart, og jeg kan godt forstå at du søger hjælp. Et P-implantat (p-stav) kan give irritation eller infektion i området hvorfra den er blevet fjernet eller indsat. Hvis du oplever rødme, hævelse, varme eller smerter fra området så mange dage efter fjernelsen bør du ringe til din læge, så han/hun kan se nærmere på det.

Mvh

Niclas, læge

Niclass billede
Niclas fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål