Minipiller

brevkassespørgsmål

Minipiller

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Oprettet 5 år 7 måneder siden

Hej Jeg skal til at starte på minipiller, da jeg skal have svømning i idræt efter jul. Så mit spørgsmål er om ens mens stopper helt og hvornår kan man regne med at den stopper? Håber i kan hjælpe mig og tak på forhånd!

Svar:

Kære du,

Man kan ikke regne med at menstruation stopper på minipiller. Man kan faktisk få en del pletblødning ved opstart og uregelmæssig menstruation derefter. Jeg vil anbefale at du snakker med din egen læge om andre muligheder hvis du vil holde længere pauser eller forskyde din menstruation.

De bedste hilsner

Lise

LiseJs billede
Lise har svaret på dette spørgsmål