mine boller er firkantede

brevkassespørgsmål

mine boller er firkantede

brevkassespørgsmål af
Albert
12 år
Oprettet 5 år 1 måned siden

Hej jeg er en dreng på 12 år og når jeg føler på mine boller så er det som om de er helt firkantede og når sprøjter kommer det helt rødt ud jeg ved ikke om jeg er en pige

Hilsen en liderlig dreng

Svar:

Kære Albert,

Godt at du skriver herind i brevkassen. Jeg kan godt forstå, at du bliver lidt forvirret over, hvordan dine testikler føles. De to testiklers størrelse er ikke nødvendigvis ens, og de er kugle- eller æggeformede. Normalt skal de føles glatte og uden faste områder.  Det lyder som om, du måske har fundet noget, der er hårdt/firkantet, og derfor vil jeg anbefale dig at tage en tur til lægen for at få tjekket om alt er, som det skal være.

Det er helt naturligt at blive bekymret over det røde i din udløsning. Det er muligvis fra en lille blødning, som er ufarlig, og det betyder ikke, at du er en pige. Du skriver ikke, hvor længe det har varet, og igen må jeg råde dig til en tur til lægen, også for at du selv kan få noget afklaring omkring det, så du ikke skal gå og tænke over det og være bekymret. Jeg håber, at du kan bruge mit svar.

De bedste hilsner

Jeanette

Jeanettes billede
Jeanette fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål