Min penis

brevkassespørgsmål

Min penis

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 3 år 3 måneder siden

Hej jeg er en dreng på 16 år og jeg vil bare spørge hvad en normale størelse penis er jeg har målet op til flere gange og min er omkring 18.5cm hård og jeg vil bare vide om det er en god længe eller om den er lille.

Har ikke snakket med nogle piger i over 4 år
Og vil bare vide om jeg er en god størrelse når jeg en dag skal prøve sex

tror ikke det kommer til at ske i de næste mange år men det er hvad det er bare jeg hved jeg ikke skal være pinlig af min størelse

Svar:

Hej med dig,

Du behøver bestemt ikke være pinlig over din størrelse. En gennemsnitspenis er ca 13 cm når den er stiv og ca 9 cm når den er slap. Med dine godt 18cm er du altså et stykke over gennemsnittet, og har derfor ikke noget at være bekymret om i forhold til størrelsen.

Noget andet er, at det som oftest ikke er størrelsen det kommer an på. Skeden er meget elastisk, og kan derfor udvide og tilpasse sig efter behov. Så det handler mere om, hvordan du bruger det udstyr du har, end det handler om udstyrets størrelse og udseende.

Der ud over så er det vidt forskelligt hvad piger foretrækker og kan lide. Nogle foretrækker store pikke, andre foretrækker små pikke, nogle foretrækker noget lige midt i mellem og andre er ligeglade med størrelsen. Uanset hvad handler det om at kommunikere - at lytte til hvad hun godt kan lide og gerne vil have og at fortælle hvad du godt kan lide og gerne vil have. På den måde bliver sex den bedste oplevelse for alle parter.

Håber det kan bruges!

Mange hilsner,

Siv

Sivs billede
Siv fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål