Min penis er for lille

brevkassespørgsmål

Min penis er for lille

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej, jeg er en dreng på 17 år og går på gymnasiet.. Jeg har igennem alle mine år i folkeskolen undgået og gå i bad med de andre drenge, så nu i gymnasiet synes jeg det er endnu sværere for mig og smide tøjet og gå i bad da mange af dem sikkert har en meget større en, end jeg har.. Lyder sikkert som et dumt spørgsmål, men hvordan tænker ens venner egentlig om en hvis man har en lille penis?

Svar:

Hej med dig

Jeg har lioge sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Sex, lyst og erotik", fordi den her brevkasse handler om rådgivningen her i Cyberhus og hvordan den fungerer.

Du kan finde deres svar inden for de næste 10 dage

Venlig hilsen

Erroll - Cyberhus