Min bedste veninde!:(

brevkassespørgsmål

Min bedste veninde!:(

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej!:( Jeg mistede min bedste veninde, d. 4 okt. 2011. Vi har været bedste veninder hele livet, og vi kunne altid stole på hianden!<3 Men så skete det at hun fik kræft, og blev meget syg...:( Jeg besøgte hende hver dag, og det begyndte at gå godt:) Men hendes far, gav hende nogle piller, og så gik der 2 dage, og hun dødede...:( Jeg har svært ved at skrive det og snakke om det, og hver gang jeg tænker på hende, eller ser billeder af os!:( Kommer der tåre i øjnene:( Jeg savner hende så meget, og der er ingen som hende!!!:( Jeg tør heller ikke møde hendes far mere, det var han der drabte hende!:(

Svar:

Kære dig <3

Det gør mig ondt med tabet af din veninde. At være veninder er et unikt forhold og meget tæt forhold. Når man elsker og holder af - så gør det også ondt når man mister. Jeg kan godt forstå, at du græder. Det er heller ikke så længe siden, at du mistede din veninde. Med tiden vil du kunne smile - stadigvæk savne - men smile over de dejlige minder I havde sammen.

Har du en voksen du evt. kan tale med. En lærer, som du stoler på, dine forældre eller andre, som du kan tale med omkring det med din venindes far og din mistanke omkring melidenhedsdrab - Jeg synes det er vigtigt du ikke går rundt den viden alene.

Du kan evt. hvis du synes det er lidt svært at komme i gang, så er du også være velkommen til at besøge chatten her i Cyberhus. Her kan du chatte med en voksen som også gerne vil lytte til dig. Den har åben mandag til torsdag 15-19.00.

Jeg ønsker dig det allerbedste.

Charlotte