Menstruation?!?

brevkassespørgsmål

Menstruation?!?

brevkassespørgsmål af
Mathilde
14 år
Oprettet 4 år 4 måneder siden

Min mens stoppede her den 4 december, men den er nu kommet tilbage igen. (Det er den 15 november. Får den først den 1 dec igen)

jeg har udflåd, og det er kun en lille prik blod der er, men er sygt bange for at der er noget galt , deroppe. Har haft min mens siden jeg var lige fyldt 13 år (har fødseldag den 17 juni.)

Skal jeg smutte til lægen? Eller er jeg bare ekstrem paranoid, og det normalt?
pls svar!

Svar:

Hej,

Jeg vil starte med at skrive, at det kan være ganske normalt at have lidt uregelmæssig blødninger, når man begynder at få sin menstration. Jeg tænker, at der er behov for at stille dig nogle opklarende spørgsmål, så jeg vil råde dig til bestille en tid hos din egen læge, så I kan få en snak om tingene.

Mvh
Niclas, Læge

Niclass billede
Niclas fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål