Mens affald

brevkassespørgsmål

Mens affald

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 3 år 4 måneder siden

Hør jeg har lige fået mens og det kan godt være jeg skulle vide det her men vi har lige fået skraldespande til plastik pap osv jeg ved bare ikk e hvilken en bind skal i det er sikkert dumt men jeg kunne virklig bruge hjælpen

Svar:

Hej Anonym

Jeg kan da sagtens forstå at du er i tvivl, for det kan godt være ret forvirrende med så mange forskellige sorterings muligheder. Men brugte bind skal i helt almindeligt restaffald. Det er altså den spand hvor man også ville smide vatrondeller, beskidte kødbakker, madaffald(hvis man ikke har en særlig spand til madaffald), bleer og lignende.

Mange hilsner Elisa

Elisas billede
Elisa fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål