Mega pinligt men

brevkassespørgsmål

Mega pinligt men

brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
Oprettet 5 år 2 måneder siden

Hej jeg opdagene i dag at jeg havde nogle hvide knopper inde i min endetarm... de klør ikke overhovedet og kan ikke mærke dem. Opdagede en i dag da jeg skulle tøre mig, og kiggede lidt videre og opdagede der var mange af dem. De sidder ikke udenpå men inden i!   Hvad kan det være?

Svar:

Kære du

Jeg kan være lidt i tvivl om hvad det er du beskriver, men tænker det er nok kirtler, hvilket er helt naturligt i det område. Så længe du ikke har smerter, blødning eller slim ved endetarmen, er der ikke noget at bekymre sig om.

Mange hilsner

Lise

LiseJs billede
Lise har svaret på dette spørgsmål