MÅ MAN KYSSE EFTER KYSSESYGE?

brevkassespørgsmål

MÅ MAN KYSSE EFTER KYSSESYGE?

brevkassespørgsmål af
Anonym
21 år
Oprettet 5 år 1 uge siden

Har lige haft kyssesyge, det er nu 5 uger siden at jeg blev rigtigt syg, men er kommet ovenpå igen.
Nu er mit sprøgsmål bare om jeg må kysse eller om jeg skal vente?

kan ikke finde noget svar på nogle hjemmesider om hvor lang tid der skal gå før man må kysse igen.

Svar:

Hej med dig.

Tak for dit spørgsmål. Jeg kan forstå at du har været igennem en hård omgang kyssesyge.

Man smitter mest lige i starten, så når du føler dig frisk igen må du kysse igen. De fleste mennesker har i øvrigt haft kyssesyge som barn, og det er jo en ufarlig sygdom selvom man godt kan være meget påvirket og træt igennem et stykke tid.

Fortsat god bedring..

Med venlig hilsen

Morten

MortenSs billede
Morten fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål