Kan jeg overhovedet blive model?

brevkassespørgsmål

Kan jeg overhovedet blive model?

brevkassespørgsmål af
Mmh
13 år
Oprettet 7 år 5 måneder siden

Hej brevkassen

jeg er en helt normal pige på 13 år.

Min største drøm er at blive model men der er bare det problem at jeg kun er ca. 155 men jeg vokser dog stadig. Min mor er 168 og min far er 176. Jeg ved ikke om jeg måske er for ung til at starte men jeg bliver også snart 14. Jeg vil bare gerne igang tidligt så jeg kan se om det er drømmen. Jeg tror at jeg er pæn nok men er ikke helt sikker. Jeg ved bare ikke helt om jeg skulle prøve at skrive til et modelbureau eller om jeg skulle vente og hvis jeg skulle hvad skulle jeg så helt præcist fortælle om mig selv

XOXO

Svar:

Hej med dig

Fedt at du har en drøm om at blive model. Jeg synes helt sikkert du skal prøve det af.

Jeg kan godt følge din idé om at vente og se, hvor meget højere du bliver. Men omvendt tænker jeg at du lige så godt kan prøve dig frem nu, og blive klogere på hvad det er der skal til for at blive model.

Jeg ved synes det er en god idé at kontakte et modelbureau og spørge ind til hvad dine muligheder er. Bureauerne leder efter mange forskellige typer og derfor er det også svært at vide præcist hvad du skal skrive. I bund og grund tror jeg du skal prøve at finde et bureau eller to, som du vil kontakte, og så ringe til dem og spørge hvordan du kommer i gang. Om du skal skrive til dem, kigge forbi, få taget nogle billeder eller hvad der skal til.

Du kunne overveje at tage dine forældre med. Det ville under alle omstændigheder være nødvendigt for dine forældre at give tilladelse til at du må blive model, og at billeder af dig må bruges, hvis du skal være model i din alder. Så jeg tænker det kunne være en god idé at have dem med fra starten.

Den bedste måde at finde ud af om du kan blive model er ved at hoppe ud i det og tage kontakt til nogle bureauer.

Held og lykke med det
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål