Brevkasse

Bange for, at jeg aldrig finder nogen

Kære brevkasse, jeg er en snart 19-årig pige, der til daglig går på gymnasiet. Jeg trives rigtig godt på mit gymnasie, jeg har en skøn og stille pg rolige klasse, hvor jeg føler mig set og hørt, som den jeg er! Det der er min bekymring/“problem” så og sige er, at jeg er så rædselsslagen - helt...

Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Hvad gør man lige

Jeg mødte denne super søde pige på en bar. Fik fat i hendes Instagram. Hvad gør man så nu? Fyrer man bare en besked? Selvom det virker sygt akavet - hvad hvis hun bare tænker man er sygt underlig? Jeg er generet anlagt…

Sara fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Kan ikke få det ud af hovedet og kroppen

Hey! Jeg er en pige på 18, som for ca. halvanden uge siden så en film som indeholdte nogle meget ubehagelige scener som involverede incest og pædofili. Jeg havde egentligt lyst til at slukke den flere gange men havde alligevel set så meget at jeg ligeså godt kunne se den færdig og se hvordan den...

Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål