porno

brevkassespørgsmål

porno

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hey Jeg ville bare høre hvordan man sletter sin oversigt på internet explore, kan du f.eks. ikke giver en meget præsics beskrivelse. Ehm, når oversigten er slettet kan man så godt se andre steder om man har været inde på porno???

Svar:

Hej med dig

Tak for dit spørgsmål.

I Internet Explorer skal man gå op i højre hjørne og trykke på "sikkerhed" - herunder står der "slet browserdata". Det skal være flueben i dem alle. Herefter slettes alle data om din færden på nettet.
Det er dog nemmest at installere et program som fjerner al søgehistorik fra alle browsere. Det kan eksempelvis være CCleaner som er gratis og kan en masse andre ting også.

Du spørger om man kan se det andre steder. Som udgangspunkt er det kun din internetudbyder (eksempelvis TDC, Fullrate osv), der kan finde din søgehistorik frem. De skal i følge loven gemme din historik i en periode. Du skal dog vide at de kun må udlevere den søgehistorik, hvis de har en dommerkendelse. Der skal altså være mistanke om noget kriminelt. Helt almindelig porno-surf kunne de aldrig finde på at blande sig i, så du kan være helt rolig.

Mvh Jonas