Iphone 3gS i vand.

brevkassespørgsmål

Iphone 3gS i vand.

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 12 år 1 måned siden

Hej! Jeg har tabt min IPhone i vand... Hvad skal jeg gøre?.. Den virker fint med touch, men den runde knap og den til at låse den driller! Den øverste virker SLET ikke. Og den runde virker nogle gange!? Jeg er mega ked af det!!! Hvad skal jeg gøre!? ( Jeg ved ikke hvor jeg ellers skal stille spørgsmålet.)

Svar:

Hej med dig

Øv!
Iphones og andre telefoner har sjældent godt af at komme i vand. Desværre har mange af os alligevel prøvet at tabe telefonen ned i toilettet, søen, poolen - nogle gange virker de igen, når de er blevet tørre. Andre gange ikke. Der er desværre ikke rigtigt så meget at sige til det - du må nok have den en tur til reparation.

Jeg har fundet en lille guide (på denne side) som du kan prøve først:

1. Det er ekstremt vigtigt at fjerne den fra vandet øjeblikkeligt eller så hurtigt som muligt!

2. Derefter er det vigtigt du slukke din iPhone (fryser den skal du skynde dig at holde ”home” og ”lås” knappen nede i nogle sekunder – indtil den slukkes helt)

3. Tag dit simkort ud

4. Tag en pose ris (ikke kogte)

5. Læg din iphone ned i posen og luk den helt til. (vigtigt at luften er ude af posen)

6. Lad den ligge i 48 – 72 timer i posen og prøv om den virker

7. Virker den ikke, ligger du den igen i posen med ris og sender den til rep.

Held og lykke - jeg håber det virker for dig.. :-)

Mvh jonas