Hvad skal jeg gøre med mit liv.

brevkassespørgsmål

Hvad skal jeg gøre med mit liv.

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 8 år 2 uger siden

Jeg kan ikke finde ud af en skid, jeg sidder foran computeren hver dag og får ikke noget ud af det, jeg kan ikke finde ud af noget i skolen eller noget som helst. Og jeg kan ikke koncentrere mig i timerne fordi jeg spiller alt for meget computer, er bange for jeg ikke får mig et ordenligt job. Eller får en kone eller et normalt liv.

Svar:

Hej med dig

Tak for din kommentar til mig.

Det lyder rigtigt meget som om at du har det svært for tiden.
Det er super godt at du skriver. Det er altid svært at tage første skridt.
Du har ramt den forkerte brevkasse. Jeg ved godt at det på en måde handler om computeren; men det lyder meget som om at du har en krise i dit liv, som handler om mange andre ting end lige overforbrug af computer.
Derfor er den bedste hjælp jeg kan give dig, at henvise dig til vores chat på Cyberhus. Den har blandt andet åben i eftermiddag - du kan se andre åbningstider på Cyberhus' forside.

Vores chattere er gode til at hjælpe dig med at komme videre. Jeg håber, du vil bruge den mulighed.
God vind til dig

Mvh Jonas

jonass billede
Jonas fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål