HJÆLP!

brevkassespørgsmål

HJÆLP!

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 14 år 2 uger siden

Jeg skal havdet downloadet et spil det hedder euro truck simulator gold edition og jeg kan ikke finde noget hvor man kan downloade det gratis

Svar:

Hej med dig

"Euro truck simulator gold edition" er ikke et gratis spil. Jeg kan derfor ikke hjælpe dig med at finde spillet som download uden begrænsninger. Der findes dog en prøveversion til download her.

Spil er temmeligt dyre, og jeg kan godt forstå at det er fristende at finde en gratis version uden tidsbegrænsninger. Men det er desværre også ulovligt.
Du kan dog bruge nettet til at finde den billigste pris på spillet. Der findes masser af hjemmesider, der sammenligner priser. En af dem finder du HER

Held og lykke med det

Jonas