Forud betalte kredit kort

brevkassespørgsmål

Forud betalte kredit kort

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 8 år 4 måneder siden

Hej! Hvor kan jeg købe nogle forud betalte kredit kort? (Visa kort, som allerede har penge inde på dem), havde nemlig tænkt mig at købe en T-shirt online. HJÆLP?!

Svar:

Hej med dig

I følge dansk lovgivning må man ikke tilbyde unge kort som kan bruges til at stifte gæld. Derfor har man lavet Visa Electron og Maestro, som checker om der er dækning, når man handler.
Læs mere her:http://www.finansraadet.dk/Bankkunde/Pages/dine-bankforretninger/dine-be...

Dine forældre skal give samtykke. Du bestiller det igennem din bank.

Mvh Jonas

jonass billede
Jonas fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål