Øhh...

brevkassespørgsmål

Øhh...

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Jeg ved godt at du måske ikke er den rigtige at spørge, men kunne ikke finde andre. På lørdag skal mig og en veninde i biografen og se Hobitten i 3D. Vil vil bruge nogle billetter/gavekort som vi engang fik, og på dem står der, er de er 85 kr værd. Men fordi filmen er i 3D, og vare ret lang tid, koster det ekstra. Mit spørgsmål er, om vi bare kan gå ind i biografen, give dem vores billeter, og de ekstra penge, eller skal vi have en billet med nøjagtig de penge på som filmen koster?

Svar:

Hej med dig

Tak for dit spørgsmål.
Brevkassen "Dig på nettet" handler om alle de ting der har med internet, mobiltelefoner og teknologi at gøre. Derfor er det ikke det helt rigtige sted at stille dit spørgsmål. Jeg kan dog ikke rigtigt se at der er andre brevkasser i Cyberhus der kan svare dig på dit spørgsmål. Derfor vil jeg råde dig til at ringe til den biograf, I skal se filmen i. De må hurtigt kunne svare dig.

Min fornemmelse er at du selvfølgelig bare kan betale de ekstra penge oveni - men du bliver nødt til at ringe til dem, tror jeg.

Mvh Jonas