Brevkasse

Brunt udflåd

Hej! Jeg har haft p-piller i mange år. Men igår d. 9 april startede jeg med at se brunt udflåd blandet med lidt blod, jeg syntes aldrig det har været så slemt som det jeg oplever nu, også fordi der er 6 dage til jeg skal på p-pille pause, har aldrig oplevet det er kommet så tideligt. For 21 dage...

Eva fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Bløder selvom jeg er på p-piller?

Hej. Jeg har været på p-piller i snart to år, og for noget tid siden begyndte jeg at bløde imens jeg tog mine p-piller. Jeg glemmer aldrig at tage dem, så jeg ved det ikke har noget med det at gøre. Jeg er blevet tjekket ved lægen (både celleskrab og klamydia (selvom jeg har haft samme partner i...

Mette fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Tis på gulvet

Hej, Når min lillebror tisser rammer han ofte ved siden af så der ligger tis på gulvet uden at han tørre det op. Han er 11 og har gjort det i flere måneder måske et halvt år nu og har altså nævnt det til ham flere gange om ugen. Mine forældre virker ikke til at være lige så irriteret over det...

Mai har svaret på dette spørgsmål