Brevkasse

Gjorde jeg noget virkelig forkert og hvad skal jeg gøre nu?

Kære Cyberhus Jeg er en 19-årig pige, der skriver herind fordi, at jeg har oplevet noget ubehageligt på nettet, som går mig rigtig meget på og som jeg ikke tør at fortælle mine forældre. For nogle år siden skrev jeg med en fremmed person på Facebook. På et tidspunkt fortalte han mig noget...

Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Navn på facebook

Er det lovligt at oprette en Facebook profil med et andet navn, end ens eget? Fx hvis man ønsker at være anonym, kan man så kalde sig noget andet end det, man rigtigt hedder?

Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

En meget uheldig situation der har ændret mit liv

Hej Cyberhus, jeg er havnet i en meget uheldig situation jeg gerne vil fremgøre for jer, det er en lang historie men her kommer den. Jeg har altid været meget opmærksom på nettet og de forskellige sociale medier, altid været bevidst om snyd og bedrageri, men det er desværre kommet til en ende nu...

Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål