Brevkasse

Hvordan kan jeg onanerer hvis jeg aldrig er alene hjemme

Jeg har virkelig lyst til at prøve at onanere, men jeg er i en familie på 6 personer og r aldrig alene hjemme.

Mai har svaret på dette spørgsmål

kan jeg spores vis jeg er kommet til at give mit telefon nummer til en udlander

kan du få mit navn? kan du få min ip? ham der fik det var Spansker kan han finde de infomationer vis han ikke bor i Danmark?

Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

crush på 2 personer!!

jeg har et problem!! Dreng 1: han er 1 år yngre end mig og et par cm højere end mig. jeg bliver jaloux hver gang jeg ser min "drenge bedsteven" med andre piger. min bedste drengeven og jeg bruger meget tid sammen, vi holder i hånd, krammer og vi hjælper hinanden og støtter hinanden i forskellige...

Camilla fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål