Brevkasse

Har snydt og fortryder, konskvensen?

Hej, jeg er i en akut situation, hvor jeg inderligt fortryder, hvad jeg har gjort. Jeg har snydt til en terminsprøve i 3g. Jeg er virkelig ramt hårdt med samvittigheden og ved ikke hvad jeg gør, hvis jeg bliver taget i det. Nogle der kender til konsekvenserne, når det er en terminsprøve og ikke...

Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Efterskoler og mobiltelefoner

Hej Cyberhus. Jeg er nysgerrig på om ens efterskole må tage og beholde ens mobil hvis den forstyrre i en time? Min efterskole beholder min mobil i 7 dage uanset om jeg er på weekend eller ej, dvs. at tager de min mobil om torsdagen ja så får jeg den først igen næste torsdag uanset om jeg er på...

Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

kan jeg spores vis jeg er kommet til at give mit telefon nummer til en udlander

kan du få mit navn? kan du få min ip? ham der fik det var Spansker kan han finde de infomationer vis han ikke bor i Danmark?

Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål