lille tissemand hihi

brevkassespørgsmål

lille tissemand hihi

brevkassespørgsmål af
Lars
14 år

Hej brevkasse jeg er en dreng på 13 år og tissemand er 15 cm slap og slaskede, og den er 21 cm stiv er det småt eller stort?1 PLEASE hjælp

Svar:

Hej Lars

Tak for dit spørgsmål her i brevkassen.

Først og fremmest vil jeg sige, at mange drenge på din alder er i tvivl om størrelsen på deres tissemand. Så den bekymring er du bestemt ikke alene om.
En almindelig størrelse tissemand er mellem 10-18 cm, når den er stiv. Så for at svare på dit spørgsmål, så er din tissemand i den store ende i forhold til gennemsnittet.

Mange hilsner
Matilde

Matilde fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål