Lille ting i foden?

brevkassespørgsmål

Lille ting i foden?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 6 år 4 måneder siden

Hejj, jeg har sådan noget agtigt en lille ting i foden. Altså bunden af min fod, og jeg ved at det ikke er en fodvorte fordi den er ligesom under huden, den er hvid & buler lidt op, jeg ved ik hvad det er men det gør ikke så meget ondt når jeg presser på den.. men hvad mon det er?

Svar:

Hej med dig

Det kunne godt lyde som en fodvorte, men det er svært at vurdere, når jeg ikke har set den.

Fodvorter smitter, så det skal behandles. Fodvorter er ikke farlige, men selvfølgelig irriterende og generende for dig.

Tag på apoteket, og køb det man behandler med derhjemme - det hedder Verucid. Det skal du smørre fodvorten med og så ellers præcist følge brugsanvsningen, som er med. Tal eventuel med din mor eller far, de kan måske hjælpe.

Fodvorter kan være svære at behandle, og nogle gange skal man til lægen, der kan behandle på en anden måde.

Håber du kunne bruge svaret.

Venlige hilsener

LærkeTAs billede
Lærke har svaret på dette spørgsmål