Liderlig

brevkassespørgsmål

Liderlig

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 5 år 8 måneder siden

Hej cyberhus. Jeg er en dreng på 14 år. Jeg er liderlig hele tiden og onanerer nesten hver dag. Men vil gerne snart prøve noget andet. Jeg har mega meget lyst til at prøve at have sex. Men ingen fra min klasse af pigerne onanerel eller andet har nemmelig snakket med nogle af dem. Men nærmest alle drenge fra min klasse onanerer dageligt. Har i nogle fifs til hvad jeg måske kan gøre. Mvh ham der gerne vil have sex med en pige

Svar:

Hej med dig der gerne vil have sex med en pige

Det er bare helt normalt at onanere, og det er helt normalt at man begynder at få mere lyst til sex/være liderlig når man bliver teenager. Det gælder både drenge og piger, men rigtig ofte snakker drengene mere om det med hinanden end pigerne gør. Det kan nemlig være lidt pinligt at snakke om den slags, og for mange piger er det en mere privat ting og ikke noget man har lyst til at dele med f.eks. en dreng fra klassen. Det kan selvfølgelig være at du har ret, og at ingen af pigerne onanerer eller har lyst til sex, men det ville være usandsynligt.

Når det så er sagt, så er det ikke bare sådan ligetil at finde nogen at have sex med. Mit bedste råd til dig vil være at du finder en sød kæreste, og når I så er trygge ved hinanden så kan I begynde at undersøge jeres seksualitet. Her vil jeg også lige nævne at gennemsnitsalderen for den første gang, stadig er 16 år, og at man sagtens kan have masser af fantasier, som kan hjælpe til at man bliver klog på hvad man tænder på og hvad man ikke tænder på.

Når du nu er så nysgerrig, så vil jeg lige anbefale dig at læse et blogindlæg her på Cyberhus. Det er en ung mand som, ligesom dig, rigtig gerne ville prøve at have sex, og han har nogle gode tips. Du kan finde det her.

Jeg håber du kan bruge mit svar

Venlige hilsner

Signe