Læbepiercing

brevkassespørgsmål

Læbepiercing

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej, Jeg ville bare vi hvor lang en normal labret piercing skal være normalt. Når man får en piercing i læben plejer piercingen jo at være længere en normalt og så får man den klippet efter 2-3 uger. Det samme med ring, hvor stor en diameter skal det være?

Svar:

Hej med dig.

Den her brevkasse handler om rådgivningen her i Cyberhus, altså hvordan rådgivningen fungerer osv.

Jeg har derfor sendt sit spørgsmål videre til brevkassen 'Klar, parat teenageliv', hvor du kan finde dit svar indenfor 14 dage.

De bedste hilsner

Camilla