Konstant propper i ørerne

brevkassespørgsmål

Konstant propper i ørerne

brevkassespørgsmål af
Alberte
20 år
Oprettet 5 år 6 dage siden

Hej lægebrevkasse. Jeg skriver ind for min kæreste som oplever konstante propper i ørerne. Han har prøvet forskelige ting. Han har været til lægen men hun ville ikke skylle hans ørerne pga hun ikke kunne se noget ørevoks og trykket i ørerne var normalt. Han har også selv prøvet at skylle sine ører med sådan noget ørevoksskyld fra apoteket flere gange men det har ikke virket. han siger det er kommet af at han for mange år siden dykkede også kom der noget vand ind i hans ører eller sådan noget. Men hvad kan vi gøre nu?

Svar:

Hej,

Jeg vil råde Jer til at opsøge en øre-næse-hals læge. Det kræver ikke en henvisning, og han/hende vil kunne foretage nogle mere dybdegående undersøgelser af øret. Jeg håber at I finder en løsning.

mvh

Niclas, læge

Niclass billede
Niclas fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål