Knude ved underlivet

brevkassespørgsmål

Knude ved underlivet

brevkassespørgsmål af
Sissel
16 år
Oprettet 6 år 1 måned siden

Hej, Jeg har i nogle perioder fået en knude på størrelse med en stor ært lige ved siden af mit underliv, på inderlåret. Den har skiftevis været øm og ikke øm. Den gik altid væk og kom iGen lidt efter samme sted. For lidt siden fik jeg en ny, i den anden side, som var rigtig øm. Nu er den væk, men den har efterladt et lilla "ar" på størrelse med en bums. Nu har jeg fået to nye, to nye steder ved underlivet. Den ene har også en lilla "bums" og er rigtig øm. Hvad kan det være?

Svar:

Hej

På din beskrivelse lyder det mest som om de små "knuder" sidder på inderlåret/lyske. Det mest almindelige er et nedgroet hår, der kan lave en bums. Ellers kan det dreje sig om en hævet lymfeknude. Ingen af delene er farlige.

Men da jeg ikke kan se det, synes jeg du skal gå til din læge og få ham/hende til at se på det.

Mvh Amanda

AmandaSNs billede
Lotte fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål