Knopper

brevkassespørgsmål

Knopper

brevkassespørgsmål af
Casper
13 år

Hej.

Jeg er en dreng på 13 og jeg onanere. Jeg har fået noget på ydre af tissemanden altså der hvor hårene vokser. Der er nogle "knuder" eller "knopper" what ever. Nogen gange er der lidt blod på. Har jeg fået kræft? For jeg er meget bange for at snakke med voksen om det.

Svar:

Hej,
Det lyder umiddelbart som talgkirtler der en gang imellem kan blive irriterede som bumser og derfor komme lidt blod fra, især hvis man piller ved dem.

Jeg er ikke bekymret for at det er noget alvorligt eller kræft. Prøv at se det an, og hvis det ikke går over eller bliver værre ville jeg kontakte din egen læge.

Håber svaret var til hjælp og kan lette på dine bekymringer :-)

Mvh. Mari

Maris billede
Mari fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål