Knopper på pungen

brevkassespørgsmål

Knopper på pungen

brevkassespørgsmål af
Niels
20 år
Oprettet 6 år 1 måned siden

Jeg har får et par dage siden fundet nogen røde knopper på min testikler, de er forholdvis store og vil egentlig gerne vide om det er ufarligt

Svar:

Hejsa

Tak for dit spørgsmål. Umiddelbart er det rigtigt svært at sige, hvad det er for nogle knopper du har fundet, når jeg ikke kan se dem, men det lyder ikke farligt.

Jeg vil anbefale dig, at få en tid ved din læge. Det er meget relevant at få det tjekket, da det kan være kønsvorter, de er ikke farlige, bare træls og smitter. Jeg ved ikke om du intimbarberer dig, men det kan jo også være noget hudirritation derefter.

Men under alle omstændigheder, er det bedste råd, at få en tid ved lægen og få det tjekket, da jeg uden billeder ikke kan reelt kan sige noget om, hvad det er.

Med venlig hilsen

Eva

Evas billede
Eva fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål