Knopper på penis

brevkassespørgsmål

Knopper på penis

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 5 år 3 måneder siden

Hej Cyberhus. Jeg har altid haft nogle knopper på min pik. Der er virkelig mange af dem og jeg synes det er grimt. De er helt normal hudfarvede, og jeg ved ikke hvad det er. Kan man gøre noget for at få dem væk, da jeg er ret ked af jeg har dem og synes de er grimme?

Svar:

Hej med dig

Tak for dit spørgsmål! Du skriver, at knopperne er hudfarvede. Jeg tænker, at det enten er svedkirtler eller talgkirtler, hvilket er helt normalt begge dele. Mange bliver bekymrede over knopper på penis, men det er ganske normalt. Nogle har mange, mens andre har få. Ligesom nogle har mange modersmærker, mens andre næsten ingen har. Vi er alle forskellige. Det vigtige er, at det er helt ufarligt.

Hvis de har udseende som vorter og sidder mere samlet et sted på penis, skal du gå til din egen læge.

Venlig hilsen

Louise

LouiseUs billede
Louise fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål