Klunker

brevkassespørgsmål

Klunker

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 5 år 4 måneder siden

Hvor er min ene klunke meget større end min anden

Svar:

Hej

Jeg kan forstå din ene testikel er større end den anden. Det er helt normalt med lidt størrelsesforskel. det kan være noget du er født med, eller der kan være tale om årebrok, vandbrok eller sædbrok, der alle er godartede tilstande, hvor man kan føle noget blødt omkring testiklen.

Hvis selve testiklen er vokset indenfor kort tid eller den mærkes ujævn eller knudret, er det en god ide, at få sin egen læge til at undersøge den. I sjældne tilfælde kan der være tale om kræft, men det er altså meget sjældent. Da du ikke skriver så detaljeret om, på hvilken måde den er forstørret, er det lidt svært at sige, hvorfor din ene testikel er større, men hvis du er bekymret eller generet, er din egen læge den bedste at gå til.

Håber du kan bruge svaret til noget.

Mvh Rie

Ries billede
Rie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål