Kan man?

brevkassespørgsmål

Kan man?

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 5 år 9 måneder siden

hejsa jeg onanere ret meget og ville prøve noget andet end bare mine fingre. jeg tør ik helt at købe en dildo for hvis mine forældre ser det er det lidt akavet. jeg kom til at tænke på at man jo kunne bruge en gullerod men jeg synes også det er akavet hvis jeg skal ned at købe kondomer. så kan man godt bare skrælle den eller er det også "farligt" - eller hvad man nu siger:)

Svar:

Hej med dig.

Mange synes ligesom dig, at det kan blive lidt kedeligt i længden kun at onanere med fingrene, og jeg kan godt forstå, hvis du ikke har lyst til at bestille en dildo, for hvis dine forældre nu ser det.

Du kan godt bruge en gulerod til det. Generelt kan du bruge mange ting - fx den del af tandbørsten, hvor der ikke er børstehår, en banan eller agurk, eller skaftet på en hårbørste. Så længe det ikke er noget skarpt eller har spidse kanter. Det er bare vigtigt, at du tager et kondom på, så du ikke får nogle bakterier op i skeden. Og kondomer kan du købe i Matas, på apoteket eller i alle supermarkeder.

Hvis du nu alligevel får lyst til at prøve dildo eller vibrator og du har et dankort eller visa electron til at betale med, så kan du bestille det over nettet til afhentning på posthuset, pakkeboks eller i en GLS pakkebutik. Så vil det være svært for dine forældre at opdage det. Ellers findes der også butikker rundt omkring, hvor man kan købe sexlegetøj - du kan evt. prøve at google om der er en i din by eller i nærheden - og så lige slette dine cookies i internetindstillinger, så du er sikker på ikke at få banerreklamer for lignende steder :-)

God fornøjelse :-)

Mange hilsner
Pernille

PernilleBs billede
Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål